S-a deschis robinetu' la lapte si miere

L-am ascultat pe Ponta si-am ramas cu gura cascata, bouche bee, cum ar veni. Care va sa zica, in 3 luni, in care singurul obiectiv al guvernului a fost suspendarea lu' Base, Romania a inceput sa duduie. Au scazut cheltuielile bugetare, vin bani cu ghiotura de peste tot mai ceva ca bancnotele lipite pe fruntea manelistilor, s-a facut ordine in fondurile europene, ce mai, Romania e za niu shit. Doar ca...
Doar ca rezultatele care se vad acum sunt cele obtinute de "greaua mostenire", pentru ca rezultatele actualului guvern se vor vedea peste 6 luni, cel putin. Dar asta nu spune nimeni. Si cateva "mici amanunte". Ne imprumutam cu trei sferturi de miliard de euro pentru ce? Ca n-am inteles. Investitiile care de fapt erau stipendii de partid au fost blocate, zice-se. Astfel, investitia de la metrou trece la Primarie, la "independentul" Oprescu (probabil ca sa compenseze, altimetric, inaltimea autostrazii suspendate). Foarte multi bani vor fi realocati catre CNADNR, prietenii stiu de ce (sic!). N-am intrat in Schengen in guvernarea PDL, n-o sa moara nimeni daca nu intram nici in guvernarea USL - minunat mod de a vedea lucrurile, nu?
Si-inca una si ma duc: felicitarile pentru intransigenta la adresa Monei Pivniceru, a carei prima isprava de vitejie a fost achitarea lui Nastase in dosarul "matusa Tamara".
V-am pacalit, mai am una: actualul guvern este guvern pentru cei 8,5 milioane de romani care au venit la vot, la referendum. N-am zis-o eu, a zis-o cu gurita din dotare actualul premier.

Comentarii