Diacritica ratiunii pure



M-am gândit  fac un test văd dacă site-ul asta chiar face bine conversia de text cu diacritice. Aşa  am scris rândurile astea mai mult   văd ce ştie. N-am prea multă inspiraţieaşa  o  fiu scurt de dată astaIa  vedem! 



Nu-i răuîn proporţie de 90% e bine. A mai încurcat câte un "ă" cu "a" (după cum puteţi vedea mai sus), dar, per ansamblu, o scula bună pentru cei care au nevoie de diacritice în texte.

Nu ştiu dacă există o scula perfectă, dar asta e o soluţie destul de aproape de ce trebuie.

Comentarii

evisoft a spus…
M-am gândit să fac un test, să văd dacă site-ul asta chiar face bine conversia de text cu diacritice. Așa că am scris rândurile astea mai mult ca să văd ce știe. N-am prea multă inspirație, așa că o să fiu scurt de data asta. Ia să vedem!

Corectat cu Inteligența Artificială prin https://diacritice.ai