Eurovision si datu' cu parerea

Ca orice om "priceput", zic sa-mi dau si eu cu parerea despre ce-am vazut la finala Eurovision. Ca doar la femei, fotbal si muzica se pricepe tot romanul. Ce-am vazut, deci? Pai am vazut 4-5 piese care meritau sa fie intr-o finala pentru Eurovision si restul de pana la 16 care, probabil, au fost bagate "de umplutura". Am vazut si o culme a ridicolului, piesa lui Romcescu, cea cu "Maical". Am vazut ca unii canta bine cu CD-ul, dar au probleme cand au in fata un microfon functional. Am vazut un festivism putin exagerat fata de ce se intampla in arena circului. Am vazut o Gianina Corondan care... mai bine statea acasa (da, stiu, sunt rautacios). Am vazut o Valentina Pelinel incercand sa o imite pe Ramona Badescu si un Horia Brenciu pe care parca-l strangeau putin hainele (in ipostaza de prezentator). Am vazut Olsenii, care, la respectabila lor varsta, au mai dat o lectie "cantaciosilor" autohtoni. Am vazut comentarii "experte" din partea unui pusti care, probabil, in visele sale umede, se considera vocea online-ului romanesc. Am vazut o multime de dudui de pe la diverse hartii (ca nu pot sa le numesc ziare), care au incercat si au si reusit sa-si atinga limita incompetentei. Daca sunt de acord cu piesa castigatoare? Mai conteaza? Parerea mea e ca Paula suna ciudat in piesa aceea, mai putin partea unde da intr-adevar o lectie de canto. Eu oscilam undeva intre Luminita Anghel & Co., Zero si Hotel FM. Pacat ca vocalistul de la Zero a cam dat pe-alaturi. Pacat ca Luminita, Toni si pustiul n-au reusit sa fie un grup. Pacat ca efortul si piesa celor de la Hotel FM n-au fost apreciate asa cum ar fi trebuit. Cel mai mult m-a bucurat insa faptul ca publicul, de data asta, a renuntat la "manelisme" (a se citi muzica etno-pop sau cum Dumnezeu s-or chema dudele alea). Oricum, daca aruncam o privire la ce se intampla astazi in muzica, cu Paula si Ovi mai tragem oarece sperante. Si gata.

Comentarii

Corina a spus…
Total de acor cu tine Catalin.
Anonim a spus…
Mie nu mi se pare ca tragem nicio speranta nici cu cei doi, piesa lor a fost un talmes balmes, un amestec de sunete inalte de la Paula si cu ceea ce scotea ovi; nu e o piesa coerenta..
Catalin a spus…
Anonim, din pacate suntem din nou in situatia de a alege din 16 rele pe cel mai putin rau... Suna cunoscut, nu ? :))) Ca o parere personala, Hotel FM au avut si cea mai legata piesa si cea mai coerenta, insa, intr-o lume dominata de "brand", cine sunt Hotel FM? Poate la anul... Oricum, sper ca Paula si Ovi sa nu ne mai faca sa trecem prin semifinale...