Bai, ce criza eeeeeee....

Cei care-au urmarit stirile de ieri seara au putut vedea cat ii doare-n c...riza pe bugetari. Orase pustii, fum de gratare de pe vaile patriei mai ceva ca-n vremurile cand asa se anunta venire turcilor, la care adaug o declaratie care m-a socat (si-mi pare rau ca nu am retinut numele oficialului): bugetarii, pana in luna aprilie a acestui an, au primit al 13-lea salariu si toata adunatura de sporuri si bonificatii!!!
Eu, ieri, am muncit. Nu sunt bugetar. Lucrez in mediul privat. La noi s-au facut de mult taierile de salariu. Noi am inteles. Sa inteleaga si bugetarimea ca m-am saturat sa duc in spate 2 plimbatori de hartii (cam asta e proportia daca e sa facem un calcul sumar)!
Si-am mai observat ceva: cum apare pe un blog, pe un site, cineva care e pentru masurile de austeritate, sare pe el o haita de insi care incearca sa-l desfiinteze. Dupa care trec la "tocarea" marunta a guvernului, presedintelui si cine le mai iese in cale. Ce-mi plac mie "scribii" aflati pe statele de plata ale PSD... (ia sa vedem, cine tipa?)

Comentarii