Clapton & Winwood - acest mare artist al nostru :)

Ce mai poti sa spui dupa ce i-ai vazut si auzit de Mr. Slowhand si Steve Winwood pe aceeasi scena, intr-un concert de 2 ore ? Sincer, n-am realizat ca au trecut 2 ore decat cand m-am uitat la ceas. A fost si rock, ne-au trecut si prin curentul psihedelic, a fost mult blues, au cantat si unplugged... Winwood era cand la chitara, cand la clape, cand la microfon si, serios, la unele piese am avut impresia ca nu e Winwood pe scena, ci Peter Gabriel! Clapton a fost peste tot si peste toate; genial! ...si iar m-au durut palmele 2 zile...
Au lipsit insa bizonii, familiile cu copii mici, "jmecherii" veniti la aratat. Ceea ce e explicabil. Muzica lor nu e pentru oricine. Am avut totusi mica portie de bizonerie, cand o don'soara s-a itit pe scena cu intentia sa prezinte show-ul, demoazela care, printre numeroasele balbe, a reusit sa-l naturalizeze pe Clapton, numindu-l "acest mare artist al nostru" si a uitat complet de (sau poate nu stia nimic despre) Steve Winwood. I-am vazut insa pe Smiley, pe Berti Barbera si asta in zona de "buzunare subtiri". Probabil ca au fost mult mai multi, dar n-am stat sa fac un index al VIP-urilor. Insa a fost un stadion intesat si o seara MAGICA!
Pentru cei care au ratat, dintr-un motiv sau altul, concertul, na! Ca sa va zgariati pe ochi! :))))



Multumesc Mr. Slowhand, multumesc Steve, pentru inca un vis implinit !

Comentarii