Da' la Jean Michel Jarre, ce-a cautat bizonu' ?

E greu sa va descriu in cuvinte ceea ce s-a intamplat in Polivalenta. "Fabulos", cred ca e un cuvant subtire... Asa ca-i las pe altii, mai priceputi in ale "criticii muzicale" sa se exprime. Eu va spun doar ca si acum ma dor palmele de la atata aplaudat, iar daca vedeti un ins pe strada cu un zambet mare incremenit pe fata, eu sunt acela.
Dar, ca deobicei, "minunatul" public, s-a intrecut din nou in bizonerii. In fata mea, doi insi corporate (pantofi geni "iminei", pantaloni de stofa, camasi in dungi), blazati, au stat, aproape tot concertul, picior-peste-picior, cu mainile-n san si-au vorbit intr-una. Spun ca au stat aproape tot concertul, pentru ca la un moment dat s-au ridicat si-au plecat. N-au catadicsit nici macar sa aplaude. Probabil ii asteptau colegii in club, sa se minuneze de cultura lor muzicala. Ba fratilor, stati naibii la birou si vedeti-va de treaba, ca sefu' nu va avanseaza doar pentru ca ati fost la Jean Michel Jarre ! In spatele meu, o familie intreaga. Adica tata, mama si o copilita de 3-4 anisori. Ce sa inteleaga ea din ce se intampla acolo? Normal ca s-a plictisit. Noroc ca si-a gasit un alt "culturalizabil", de vreo 5-6 ani si au coborat amandoi undeva in zona balustradei sa se joace si sa vorbeasca de-ale lor. Si mai spun odata: oameni buni, lasati-va copiii prescolari acasa, ca un Mozart se naste la cateva sute de ani ! Ca sa nu mai vorbesc de tovarasu' si tovarasa, cuplul clasic gospodar-gospodina, cu nelipsita sacosa de plastic dupa ei si odioasa servieta din piele de porc, care a cedat psihic pe la jumatatea concertului, cand s-au lamurit probabil ca Jean de la Franta n-are nicio legatura cu al de la Craiova. Si o multime de plimbareti care, probabil, si-au pus in cap sa faca jogging-ul de seara pe muzica electronica. Mai stati dracului acasa, nu ne mai stricati atmosfera la concerte, ca cultura (sic!) nu-i ca vinu'. E foarte greu sa ti se urce la cap.
Am fost insa foarte placut surprins sa vad, la iesire, un cuplu de oameni de varsta e treia spre a patra, comentand foarte aprins atat muzica cat si show-ul de lumini. Respect!
As fi vrut sa am mai multe imagini, dar bateria telefonului meu a sucombat la un moment dat.



Multumesc Jean Michel pentru inca un vis implinit!

Comentarii