GNR, o basina de concert

Cred ca ar trebui sa ma felicit ca nu m-am inghesuit la Romexpo. Banuiam ca va fi o mare duda. banuiala confirmata de verisoara mea, careia i-am facut cadou un bilet la concert. Va redau, textual, cele primite de la ea:

"Draga Varu,
Nu pot decat sa te felicit ca nu ai mai vrut sa vii la concert…poate deja ai citit/vazut stirile dar parerea mea este ca a fost o BASINA de concert… Dupa ce ca au inceput la 10.30 , cu 2 ore intarziere, l-am asteptat tot concertul pe Axl Rose… era in locul lui un nene cu acelasi nume si care mai mult a falsat decat a cantat… Unde e Axl cel de odinioara care iti facea pielea de gaina cand incepea sa cante ???????? Imi venea sa sar pe scena sa il bat… Si-a batut joc de November Rain, Welcome to the jungle , Knockin’ on Heaven’s door… ce sa mai, a fost naspa naspa naspa… Si tu ma stii pe mine, incerc sa ma bucur chiar si din putin dar acum abia daca l-am recunoscut pe alocuri …
Pacat si noroc ca am primit biletul ( inca o data multumesc mult de tot pentru cadou …) ca altfel ceream banii inapoi… Nici nu se compara cu AC/DC, spre exemplu, unde nenea ala chiar canta… Asa ca inca o data Felicitari pentru ca nu ai venit !!!"

Daca cineva crede altceva,  sa consemneze.
 

Comentarii