Intre metafizica si clitoris

Nu va luati de ganduri, nu m-am dus cu capu' instant, eram dus de mult. :) Am trantit, asa, un titlu bombastic, pentru ca am luat o leapsa de la Chinezu, care i-a declarat "razboi" bloggeristic lui Manafu. Adica, mai pe scurt, am luat o leapsa la o alta leapsa. Chestie care nu ma supara, cand vine vorba de oameni pe care-i apreciez in 2.0. Treaba e ca nu prea stiu cu cine tin in "meciul" asta, avand in vedere ca ii apreciez pe amandoi in egala masura. Ba nu, mint, Chinezu e oarecum mai aproape de mine, pentru ca jucam la aceeasi categorie: oameni fugiti de-acasa cu banii de paine. :) Pe de alta parte, nu pot sa neg faptul ca sotia mea, Monica, are un cuvant greu de spus aici, ea fiind o admiratoare a lui Manafu. Ceea ce ii aduce niste puncte...  Asa ca nu prea stiu ce sa fac. Oricum, m-am gandit sa particip la Campionatul de Comentarii pe Blog cu postarea de fata. Si nu o fac pentru "spumoasele" premii promise de Chinezu (vorba ceea, suntem in campanie electorala :) ), ci pentru ca e o provocare intre "grei". Un fel de Bute vs. Froch cu vorbe pe post de crosee. Va bagati si voi?

Comentarii