Fudulia rimeaza cu?

In seara alegerilor locale ma aratam destul de indignat de faptul ca cioclul national, Cristian Tudor Popescu, si-a permis, in calitate de jurnalist, sa numeasca 10% din votanti drept "alienati mintal". De ce? Pentru ca au votat PPDD. Ma rog, nici eu nu-l iubesc pe Dan Diaconescu, insa nu-mi permit sa-i trimit la casa de nebuni pe cei care o fac. Pentru ca mai am o farama de demnitate si doua degete de deontologie. In fond, democratia, ca ne place sau nu, asta inseamna. Zilele trecute, l-am revazut pe CTP intarind cele spuse la PRO TV, la o emisiune de pe gandul.info, subliniind opinia sa de mare jurnalist in viata, de mare formator de opinie. O perseverenta demna de o cauza mai buna. Spunea cineva ca a gresi e omeneste, a persevera in greseala denota ori geniu, ori prostie. 
Eu nu l-am suspectat niciodata pe CTP de geniu.

Comentarii