Nu vă respect dreptul la prostie!

Mă uit cu stupoare zilele astea la ce se întâmplă în social media şi nu numai. În timp ce încă șase oameni au murit în urma incendiului din #colectiv, care sunt principalele ştiri? Că a fost închisă cofetăria Dacianei Ponta şi că Oana Zăvoranu îşi face partid. Mă uit cum se bălăcăresc unii pe alţii oameni pe care-i bănuiam de inteligenţă.
Unii îi acuză pe alţii de faptul că au mers la Cotroceni că să-şi facă imagine, în timp ce ei îşi fac imagine pentru că NU au mers.
Răsar tot felul de şuşe securistoide care-i acuză pe copiii care-au filmat clipul "Gândeşte România" că ar fi fost plătiţi de o rudă a mamei-vărului-fratelui-cumatului de fin al nu ştiu cui de la PNL. Am văzut clipul şi mi s-a ridicat părul de pe ceafă. Copiii ăia n-ar fi putut spune ce-au spus şi cum au spus dacă n-ar fi crezut în asta, oricât i-ai plăti.
Răsar petiții online pentru interzicerea muzicii rock, pentru că "ucide și te îndepărtează de Dumnezeu".
Se aruncă fel şi fel de fumigene şi petarde de presă, oamenii sunt hăituiţi cu mesaje cât mai împrăştiate în speranţa că se va ajunge la divide et impera.
Mă uit siderat cum din ce în ce mai mulţi pică în capcana vorbelor şi uită esenţialul, cum creşte lehamitea. Şi mi-e teamă că vom rata cu succes încă o şansă, o şansă pentru care au murit oameni. Domnilor vocali, stimate trompete, vă respect dreptul la liberă exprimare, dar nu vă respect dreptul la prostie!

Comentarii