Cate face capra.....

Am vazut scris pe un perete, pe Calea Victoriei, mesajul "Intr-o tara civilizata, femeile nu sunt pipaite pe strada". Si chiar pot intelege asta, chiar daca intr-o tara civilizata mesajele nu se scriu pe pereti. Dar asta e doar o parte a problemei. Ar mai fi si celelalte aspecte, legate de obtinerea unui job mai bun sau a unui salariu mai mare mergand cu "capra" la sef sau, de ce nu, aducand un aport de endorfine in fizicul/psihicul sefei. Pentru ca, hai sa nu ne ascundem dupa degetul mare, si barbatii mai cad prada pacatosului patruped. Doar ca, la genul masculin, capra devine doggy style (imi iertati excesul de eruditie). Si e normal sa fii revoltat cand afli ca un coleg/o colega, mai putin dotat(a) intelectual ajunge pe o pozitie (!) mai buna doar pentru ca sunt mai bine dotati in alte zone (erogene, de exemplu). Insa cel mai deranjant mi se pare sa vad tot soiul de entitati siliconate insultandu-ne inteligenta de pe prima pagina a ziarelor (sau a cincea), ori de pe ecranul televizorului, cand e de notorietate publica modul cum au ajuns acolo. Si mai grav mi se pare ca, de ceva vreme, unele dintre ele se folosesc de o asa-zisa hartuire ca de o rampa de lansare catre lumea vedetutelor, devenind modele pentru pustoaicele doritoare de un loc mai caldut si un portofel bine garnisit. Iata dar, noua cale catre o pseudo-celebritate: "da' hartuieste-ma dom'ne!". Pentru dragele starlete de Dambovita, am o singura urare: hartui-v-ar calu'! Maria Antoaneta stie de ce.

Comentarii