Masup Fever

De ceva vreme m-a "prins" febra masup-urilor. Adica ? Adica iei partea instrumentala de la o piesa, suprapui alta voce/alte voci si iese ceva nou. Nu stiu daca si neaparat mai bun, dar mi-am incercat norocul. Sa-i pui pe AC/DC pe ritmuri dance poate parea un sacrilegiu, dar nu dati cu pietre, ascultati mai intai. S-o mixezi pe P!nk pe muzica celor de la Maroon 5 poate nu e o greseala atat de grava. Sa-l aduci din nou in atentie pe Falco, zic eu, ca e un gest de respect, iar un remix cu Celine Dion, poate fi ... inca un remix cu Celine Dion... Si mai sunt. Inclusiv piese mai vechi, "prestate" de yours truly.
Oricum, zic eu ca merita sa dati "o ureche".
http://www.myspace.com/surfin39thewave

Comentarii

Anirock a spus…
Si mie au inceput sa imi placa. Desi sunt fan rock de mica(nu sunt chiar atat de mare) acesre mici chestii numint masapuri m-au cucerit.