Flacara violet... cu tricolor

M-a zguduit un gigantic hohot de ras. Sincer, stiam ca Geoana e, vorba lui iliescu, asa, mai prostanac, dar n-am crezut ca poate fi atat de prostanac. Dupa "Mihaela, dragostea mea" sau "cel mai bun lucru pe care l-am facut a fost ca nu mi-am dat soacra afara din casa", celebra "flacara violet" a pus capacul, eticheta si stampila. Nu stiu daca Geoana chiar crede asta sau "papusarul" Hrebenciuc l-a sfatuit sa iasa in presa cu aberatia respectiva doar pentru a-i bate ultimul cui la cosciug. Ambele ipoteze pot fi la fel de valabile. Voodoo politic in Romania. Tineti-ma fratilor ca lesin ! Insa ma intreb de ce neaparat flacara violeta ? Daca venea de la PDL, nu era oare mai potrivit sa-i spuna "flacara portocalie" ? Poate Oreste, cu noua sa preocupare pentru ocultism, sa ne dea un raspuns. Si-mi aduc aminte de cartile lui Pavel Corut, cu tot soiul de para-psiho-pupu... Doamne, chiar asa a ajuns Geoana ? Maine-poimaine isi ia drept consilieri pe Mama Omida si pe Adevarata Fiica a Mamei Omida, sa-i ghiceasca viitorul politic in gainat. Iar daca "atacatorii energetici" ii mai pregatesc o "flacara" lui Geoana, sa aiba grija sa n-o foloseasca pe cea rosie cu secera si ciocan, in aia e specializat iliescu si-l "imunizeaza" de nu se vede. Insa doar pana la primul congres PSD, cand Vanghelie il va speria cu incantatia "gogal - goagal", in fata careia iliescu nu are ce face; a trecut de clasa a IV-a. Si parca vad ca "lordul almanahelor" se va instaura in functia de "flacara" calauzitoare a PSD iar Geoana va ajunge sa se porcaie cu sexy-braileanca pe la OTV. Sa le fie de bine!

Comentarii