Orice minune tine de sambata pana miercuri

Vineri m-am trezit cu "lipsuri in gestiune". Adica prin caloriferele mele nu se mai "insinua" alunecosul agent termic. N-am stiut nimic pana cand nu am aflat de la TV, sambata dimineata, ca a avut loc o avarie la sistemul de termoficare si ca cei de la RADET vor rezolva problema "in cel mai scurt timp". De rezolvat, nu stiu in cat timp s-a rezolvat, pentru ca am ales calaea stramoseasca; atunci cand asupra romanului se abat urgiile, ia drumul bejenie. Si am plecat de-acasa. Cand m-am intors, duminica, agentul termic susura duios prin calorifere. Dar astazi, ca un facut, nici n-am terminat bine de citit un articol in care se spunea ca Rusia ne-a taiat 2 miliarde de metri cubi de gaze si am simtit deja o raceala din partea caloriferelor. Nu stiu daca e vorba de o forma de protest a agentului termic sau de avaria care a recidivat. Probabil tebuie sa astept din nou stirile de maine ca sa aflu. Insa ce m-a deranjat la prima avarie a fost expresia: "saracii de ei, sa munceasca pe vremea asta...". Pai, oameni buni, i-a obligat cineva sa-si aleaga meseria asta? NU! Au ales in deplina cunostinta de cauza, cu toate beneficiile (ohohooo!) si toate riscurile implicate. La fel ca si mine, la fel ca si voi. Si mi-am dat seama ca nu sunt singurii care munceau pe vremea aia. Culmea, mai erau niste milioane de oameni care munceau pe vremea aia (mai putin disponibilizatii, dar cred ca si ei roboteau la ceva, pe undeva). C-asa-i mentalitatea pe la noi. Daca cineva munceste in conditi mai dificile, e "saracii de ei", daca mediul de lucru e mai bland, e "boierie". Rahat! Munca e munca, oricum ar fi ea si in orice conditii. Poate cand o sa intelegem asta o sa ne vaicarim mai putin si o sa facem mai mult. Poate cand o sa intelegem asta, o reparatie va tine mai mult de 3 zile. Dar e un vis frumos... si n-am spus intamplator cuvantul "vis". Pentru ca asta-i drag romanului - sa doarma.

Comentarii

Anonim a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.