Vrei sa faci mai multi bani ?

Cred ca nu e ora din zi (si chiar din noapte) in care oamenii care au un business, de la cel mai marunt, pana la multinationale, sa nu-si puna intrebarea asta. Vorbeam zilele trecute cu o prietena. E vorba de un om care a lucrat si lucreaza in advertising (publicitate, pentru proVadimieni:)) ). Si mi-a explicat ce vrea sa faca in urmatoarea perioada. Vrea sa ajute firmele romanesti. Mai mult, prefera sa renunte la conturi mari, de multinationale si sa ia la "bani marunti" firme roamnesti care au nevoie de sprijin pe partea de strategie, promovare, expunere. Pe bani mai mult decat rezonabili. Chiar daca numai gestul in sine e laudabil, poate unii, mai sceptici, vor spune: "putin dai, putin face". Nu, nu vorbim aici de chilipiruri, vorbim de o suma corecta pentru rezultate concrete, masurabile si, normal, pozitive. Pentru ca parerea ei, ca si a mea, este ca toata lumea se-nfige la conturi "grase", si prea putini, spre deloc, iau in consideare adevaratele IMM-uri. Multi dintre patronii acestora probabil nu s-au gandit niciodata ca pot lucra cu un "publicitar" de calibru greu. Si iata ca se poate. Si, cine stie, pornind de la exemplul ei, tot mai multe agentii vor incepe sa-si ofere serviciile firmelor mici si mijlocii romanesti. Pentru ca acolo este de fapt motorul economiei. Ii fac publicitate? Categoric DA! Pentru ca este un om cu care am colaborat o perioada si-i stiu eficienta. Asa ca, daca nu aveti munti de bani de investit in publicitate si va dramuiti bugetul cu mare grija, va puteti gandi la oportunitatea asta. Nu-i dau numele aici, insa voi fi bucuros sa va pun in legatura cu ea, daca vreti sa va cheltuiti bugetul de promovare eficient. Si, atentie, firma trebuie sa fie cu capital majoritar romanesc. Nu e nici o smecherie, e doar intentia declarata de a ajuta firmele romanesti.

Comentarii